The one hwo makes u laugh


Har haft en underbar dag sista dag i skolan med klassen. Kommer sakna er underbara vänner :love:
Dagen har varit hyfsat rolig! Vi har varit på tekniska på någon slags Energi utställning. Där fick vi gratiskuponger på Max så efter skoldagen så gick halva klassen till Max och åt sin sena lunch/Mellanmål/tidigmiddag.
 Sen gick gick typ alla hem, så det belv en snabb hejdå och kram stund, efter det gick jag och Theo till en souvernirbutik vid Centralen för att jag skulle köpa gåvor till våra (snart) Tyska kompisar :)
 Ingen förutom jag och Theo vit hur kul vi hade ;)

När jag kom hem... eller rättare sagt när mamma kom hem, blev dagen ännu ett snäpp bättre!
Hon hade med sig Fazer's Kina puffar & Cloetta's nya Polly-smak Summer Berries! Mums :D
Kommer frossa i Tyskland!

Kommentarer
BÄSTA BECCA <3

KOMMER SAKNA DIIG!! :D <3 och vi MÅSTE ses snart !! <33333333

2010-05-04 21:37:07
URL: http://becciebest.blogg.se/
Ingedaniela

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-03-11 10:22:28
URL: http://ingedaniela.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!