Fan va härlig klass jag har!

Hello bananas! Jag är så otroligt glad och lycklig. Har kommit hem från våran klassfest som vi hade på Sickla udde, där vi hade lånat en lokal. Festen var helt awesome! En sån där ones-in-a-life-time grej.
 Vi började festen 18:30. Vi (Jag, Elsa, Clasine, Maia och Filippa) som satt i "festkommiteen" hade innan dukat upp med dukar, värmeljus och extra grejer som gjorde det riktigt festligt. Alla hade med sig antingen mat, läsk, eller snacks, vilket gjorde att vi hade överskott på allting! Hela kylskåpet var fyllt med läsk, fast det ändå stod backar utanför. Vi har fortfarande 8 påsar chips och ostbågar kvar + godis. Herregud vad kul vi hade!
 Lokalen var inte så stor så det blev varmt som satan efter bara 10 minuter. Inne var det för varmt och ute snöade det och var för kallt. Man fick liksom stå i dörröppningen, haha! Vi hade värsta högtalarna som en i våran klass ahde släpat dit, fast det var för att några underbarn skulle göra ett banduppträdande. Dom e G.R.Y.M.M.A!! Vi festade, gjorde teamwork och sånt ett bra tag innan vi sänkte musiken, efter det tog det lite längre tid igen innan alla hade fått fram sina sovsäckar och madrasser. Jag fattar seriöst inte hur alla fick plats i den där lokalen. Det är helt sjukt när man tänker efter! Vi hade kanske inte fått fram allting förens 1 och då passade det bra med att sätta oss i en ring och prata. Riktigt mysigt! Vi satt så en stund innan vi tyckte att i skulle "sova" hehe! Hälften av oss rullade runt och sprang i våra sovsäcker (fatta inte hur vi lyckades, det var förjävligt trångt) medans resten skrek "Tysta innan jag slår in pannbenet i huvet på er!" eller "Det kommer inte bli så kul för er imorron bitti" Vilket var väldigt fail, för klockan var 3 då. Imorronbitti blir liksom på Söndan, och då ses vi inte, hoho!
Fråga inte hur många timmar vi sov... Ingen sov!......... Förutom Sebbe som måste ha nått sjätte sinne när det gäller att sova bland skrikande ungdomar/barn/ungdomar, vad ni nu vill säga.
 Jag hade det i alla fall ett underbart dygn med er alla söta människor♥
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!