Photography




Foto|Jag

Hallue Sweetiepies! Idag har jag varit me mina gårdkompisar hela dagen. Riktigt skoj! Har börjat packa min resväska inför det jag har längtat efter i flera dagar-veckor. Helt otroligt underbart ska det bli... Skitkul!! Vi kommer ha det riktigt skoj. Klockan 13:00 ska vi samlas och sätta oss i en minibuss - som är hyrd - och rullar ner mot Småland! Där kommer jag vara i tre underbara dagar och ha det kul som fan! Kommer antagligen inte uppdatera någe vidare bra då. Men ni får klara er (dom läsare jag faktiskt har kvar, mot alla odds). Kommer ha det skit najs.

Puss på er mina små kycklingar, haha!

Kommentarer
Theo

Ha det bäst där nere nu :)<3 Ses på måndag :)<3

2010-11-03 20:03:20
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!