Höstlov


Älskar dig!

Jag tror ni har förståt att jag inte har så mycket tid till bloggen. Allt är väldigt segt med skolan och jag har bättre för mig än att sitta framför datan hela tiden (även om man kanske inte tror det, haha!). Men nu är det höstlov så ska försöka uppdatera liiite mer! Har inga exakta planer, men har några planer som jag verkligen hoppas kommer att gå, för då kommer jag absolut inte ha tråkigt på ett tag... typ 3 dagar kanske. Nej fyfan va jag är taggad! Men kan tyvärr inte säga mer, rädd för att avslöja! Åh gud vad härligt det ska bli!! TAGGAD va ordet!

Idag har det inte hänt någonting. Riktigt tråkig sista-dag-innan-höstlov dag. Fast vi har disikerat en Ströming/Sill hur man nu vill säga. Luktar fortfarande om händerna, haha! Sen har vi fått tillbaka våra so prov idag, det är liite kul! Det gick bra, bättre än vad jag trodde, haha, det blir man alltid glad för!

Igår däremot hände det en massa saker! Vi delades upp i klassen för att sen åka runt i tunnelbanor och kolla på konst. Haha, det va lika roligt som det låter (alltså inte ett dugg)! Men det var ändå ett ganska bra tidfördriv. Hade ingen aning om att det fanns konst på ALLA tunnelbanestationer... Fan, va tråkigt det va egentligen. Men hade det bäst me Minna, Tuva, Elsa och Filippa!
Efter det vart det mycket roligare för då skulle hela klassen ivåg till Klättercenter där vi skulle klättra på klätterväggar 15 meter upp i vädret med sele och typ få panik halvvägs upp. Men det va otroligt roligt och har grym träningsverk, haha! Nej nu orkar jag inte skriva mer...

Vi hörs!

Kommentarer
wilma

hej:)

skulle du kunna göra en ny bloggdesign åt mig?

2010-10-30 10:29:19
URL: http://wilmizzz.blogg.se/
Lina

åh gorgeous girls.

älskar dig toker!

2010-11-11 18:33:18
URL: http://spacetrouble.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!