Lördag

Rubriken är självklar. Det är lördag. Ännu än seg helg som man inte har en anin om vad man ska göra av den... Men jag håller humöret uppe! Om en timme ska jag in till stan för att gå på piano lektion. Sen är det raka vägen hem, om ingen hör av sig och vill göra något. Eller så kanske jag ringer någon och checkar! Det är i alla fall mycket mycket roligare än att bara vara hemma och inte ha något att göra. Mycket roligare än att sitta framför datan hela dagen och typ nörda facebook! Så gör vi... jag ringer nån, haha!

Igår hade jag både NO redovisning och SO prov. Det gick som en dans på rosor, hoho! No redivisningen var enkel man skulle bara  läsa upp vad man hade skrivit om en speciell djurgrupp. Jag hade djurgruppen blötdjur och tagghudingar. Mmmm vad jag gillar no (har skrivit med stora bokstäver HATA NO!) det är mitt favoritämne. Speciellt när man får se en kort film på hur blodiglad gör när dom suger blod, hur blodätande fiskar tränger sig in i folks rövar och typ stannar där i en evighet. Asså FYFAN! Jag vill inte veta sånt. Jag kommer typ aldrig bada mer!!
So provet hade jag och typ hela klassen ångest inför bara för att våran mentor (som inte ens har oss i so) skrämmde upp oss och ba "Ni måste öva Stenhårt för eran So lärares prov är alltid jätte svåra! Ni måste formulera er rätt och kunna alting utantill. Det brukar vara ungefär 4 sidor med typ 60 tal!" Alla blev fett skrajja och pluggade ihjäl sig hemma i över 1 timma. Sen när vi fick prover var det 3 sidor med 17 tal INTE 60. Nej ett stort X för våran mentor. Fast bara ibland!

Kommentarer
becca

Vilken systemkamera har du ? :)

2010-10-16 12:53:11
URL: http://beccajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!