New born

 
 
Foto&Redigering Jag
Har äntligen varit ute och fotat [en väldigt kort tur]. Fick otroligt många fina bilder i höstent tema. Ändå gick jag inte mer än 50 meter från min ytterdörr. Så mycket vackert det kan finnas på ett sånt litet område... ♥ nature! Bilderna ovan är dom som jag blev mest nöjd med. Enkla men helt underbara!
Såklart kommer det komma flera bilder snart!
 Idag har jag varit och shoppat lite with my family. Hittade mycket fint, men slutade med att jag köpte ett enkelt vitt linne, en urgullig top och en skogshuggar skjorta. Allt från Gina Tricot! De har otroligt fina kläder, och tll ett rimligt pris. Lite oufit bilder kommer självklart komma upp senare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!