Nothing to lose

Hello sunshines! Vaknade idag klockan 08:14,så typiskt mig att vakna tidigt när man kan sova länge. Nemen Juste! Det är studiedag... så ni var väll tvugna att vakna tidigt i alla fall, eller har ni också studiedag? Fast det kanske ni har eftersom vi har det p.g.a öppet hus på vår skola i lördags. Min kära kamera följde faktiskt med då, men har alla uppöaddade bilder på den andra datorn. Det är den enda nackdelen med att det finns två datorer: man laddar upp bilder på den ena,, men man behöver dom på den andra, typ.

Är på väldigt gott humör idag [kan bero på studiedag, eller inte]. Snart ska jag träffa mina älskade flickorister och äta på donken vid Sergel, säg gärna hej om vi ses. Nej juste, ni har inte sovmorgon... oh, jag känner mig riktigt elak. Ska inte upprepa de där orden igen. Det där s-ordet. Men jag är så nyttig att jag fixar frallor som jag tar med mig. Har seriöst levt på Mcdonalds de senaste dagarna, så vill helst inte fetta mig hela tiden. Hoppas dom förlåter mig!

Puss på er♥


Kommentarer
mathilda

feett kul scenil-ruta ;) Ha det så kul idag på studiedagen :)

kramkram :)<3

2010-10-12 07:30:35
URL: http://jaanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!