Red tone


Foto Jag

Hello again sweeties!
Imoron har jag studiedag. Jag borde va överlycklig, men vet inte om jag ska le eller sörja, är någonstans mittimellan. Helt underbart för att jag ska träffa flickisarna och fetta oss på donken (borde inte säga det här, men funderar på att ta med mig en baguette istället). Det ska bli riktigt mysigt! Ser framemot det enormt mycket.
Men jag dör lite av längtan till mina otroligt roliga och snygga klasskompisar. Det är förjävligt hur mycket man kan älska dom. Hur mycket man kan sakna dom på bara 2 dagar! Det är helt sjukt. Lite sorgligt faktiskt.
Ha en bra dag everyone!
Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!