Today

Hellohello! Tänkte att ni skulle få se alla nya fina bilder jag har varit ute och tagit idag. Men då säger Blogg.se nej. De vill inte att ni ska få se dom, tyvärr! Någon annan gång... Fan va trist. Nu vet jag inte vad jag ska skriva om. Det jag har gjort idag? Okej. Idag har jag varit iväg till min f.d japanska skola (jag slutade där för typ 2 år sen) för att äntligen hälsa på dom igen. Hade juu itne sett dom sen jag slutade. Det va riktigt kul. Och hela skolan (om bara är på lördagar) hade en teater dag idag, då alla klassen gjorde var sin pjäs där alla var med. Det var riktigt kul faktiskt! Trodde jag hade glömt nästan all japanska, men det är fortfarande lite som sitter kvar. Överraskad blev jag också när jag märkte att jag fortfarande kan läsa det, haha!
Efter det hade jag piano, så  jag gick genom halva Stockholm och hade min lektion.
 Sen har jag inte gjort så mycket mer... åkte hem och har vrit ute och fotat. Sen har jag varit på FB och snart ska jag och min familj gästa min låtsas farfar (låter väldigt fel att säga låtsas till alla "halv" släktingar) och äta gott!

Veckans filmtips: Dear John! En otroligt välgjord och fin film som man sitter och hulkar till om man har lätt för att gråta till filmer. Såg den igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!