Yesturday and the blue sky


Gillar höstväder när det är fint! Gillar inte höstväder när det är fult! Det är ganska logiskt, haha. Utanför fönstret blåser det, löven blir färre och färre på träden och allt mer brunslaskiga. Det blir kallare och kallare och nu är det plötsligt vintertid. Inte för att det kändes som sommartid igår direkt, haha! Vad tycker ni om hösten? Är det en favoritårstid? Varför? Ibland kan jag känna att hösten är underbar. Men då måste det vara blå himmel fina oranga och guka löv och inte för kallt. Eller så är det isande kyla men jag själv är varm och kan slippa huttra. Jag måste troligen också umgår med personer jag älskar! Fast då är ju världen alltid bra, alltså när man umgås med dom man älskar.

En tankeomställare
Puss på er

Kommentarer
anna

Hej tjejen :) Tävlingen avslutades för länge sedan. Jag minns inte vem som vann, men jag har skrivit ut det i bloggen och varit i kontakt med henne. Kram!

2010-10-31 12:55:38
URL: http://madeinjapan.nu
Frida

Hösten är bäst ;)

Finfin blogg!!

Kolla min också :D

Kram//Frida

2010-10-31 18:15:39
URL: http://friiidafrej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!