2010-09-18

Har haft en seg morgon... väcktes halv 10 av Eleonora som ringde, haha! Kom hem sent igår efter ett riktigt party för mina älskade vänner Maria och Filippa! Det va riktigt kul :) Nu pallar jag itne skriva mer om det. hade det underbart i alla fall!
Grattis mina älsklingar <3

Imån bär det iväg till Göteborg... lång bort från skolan, men närmare regn och dåligt väder. Om 24 timmar kommer jag vara i göteborg och inom 32 timmar är jag på Liseberg och åker alla möjliga berg-och-dalbanor, wololololo! Ska bli riktigt najs, är grymt taggad!!! Blir antagligen ingen bloggning då... men det är ju ni vana vid
Vi cs snart


♥ U 4-ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!