Linafina



Foto: Jag | Modell: Lina

Idag har jag haft en helt underbar dag! Vaknade runt 9 och tog det lugnt. Vid 12 tiden åkte jag hemmifrån för att möta upp vackraste Lina vid skolan. Vi gick runt ett tag i stan och kollade i affärer, snackade, åt på donken (ofc) och hade det riktigt mysigt. Efter några timmar kom vi till Kungstädgården. Vi satt vid vattnet och fotograferade, en del av resultatet ser ni ovaför. Jag har haft en underbar dag verkligen! Vid ca 10 i fyra mötte vi upp Elsa och hennes familj. Hennes mamma skulle springa halvmaran :) Det va najs! Lina var tyvärr tvungen att gå då, det va INTE najs! Vi stannade och kollade på starten, riktigt härligt att se alla pigga göra sig redo. Skönaste kommentaren idag precis efter starten "Kom igen nu!! Bara 2 timmar kvar!" hahaha!
Efter det fortsatte jag, Elsa, hennes lillasyrra och hennes pappa vidare i i den stora staden. Hämtade ut biljetter till en bio som dom skulle till sen. Efter det satte vi oss ner i en resturang med sushibuffe'. Really nice!!

Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vad bra :D

Min dag har varit helt okej, har pluggat och övningskört :)

2010-09-11 21:53:45
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Cajsa - (F O T O B L O G G)

Oj på läppen, klia det.. ;) jag följer dig gärna om du har lust att följa min. :D

2010-09-12 10:53:19
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/
adelisa

Ja det ska jag göra, :)

2010-09-12 16:23:42
URL: http://adelisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!