Nu har jag inte bloggat på länge

Åh fan! Det var längesen jag uppdaterade. Min vecka har varit fullproppad med läxor, träningar, repetitioner och konserter. Den här veckan var väl den första "riktiga" skolveckan. Nu måste man vänja sig vid de tidiga mornarna och upptagen fritid. Fast jag tycker det är skitnajs och pallar verkligen inte med helg. När man väl har kommit igång så vill man inte sluta. Har äntligen vant mig vid våran nya korridor (längst ner på plan 1, typ under jorden, haha)! Dock känner man sig fortfarande som en inkräcktare när man går förbi 8: orna och 9: orna för att komma till sitt skåp eller till klassrummet som man ska vara i. Eftersom vi aldrig har lektioner i samma klassrum två gånger per dag så går rasterna ut på att hämta sina böcker och gå till nästa klassrum på plan 3 eller liknande. Det är lite synd. Kanske den ända nackdelen med högstadiet (bortsätt från mer läxor).


Back on track!

Kommentarer
alexandra

så fin :)

2010-09-06 13:14:06
URL: http://dearjulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!