Sharpness


Igår tog jag äntligen kameran i handen och fotade lite. Ytters lite... Blev kanske bara 8 bilder och alla på samma motiv. Jag är så kreativ, duktig Aina! Känner att kameran också var riktigt pepp på att ta bilder. Helt plötsligt lyckas jag ta riktiga närbilder med mitt orginalobjektiv, som vanligtvis måste vara 2 meter bort för att få fokus (typ, hehe)! Nej jag är nöjd med bilderna! Vart lite blöt bara när jag satt på den fuktiga trappan för att fota, men det var det värt, haha!! Vissa bilder, som t ex den här, har jag satt fokuset bakom allting. Tycker själv att det blir mer -  vad ska man säga - dramatik/spänning i bilden. Tycker det är riktigt fräckt! Nej satan i gatan, snart måste jag ta och skaffa ett nytt objektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!