Dålig uppdatering

Ja, jag vet att jag inte är toppenbra på att uppdatera. Men nu är det lov så nu kommer ni få se mer av mig i bloggen. Vår bilder kommer det absoliut komma upp. Kolla i tidningen när jag kom upp och det står att med kommer vara fint hela lovet! Vi får hoppas på det ♥
 Sprang förbi consious collection i förrigår tillsammans med Lovisa. Faktiskt en riktig besvikelse. De plagg som alla letar efter finns på utvalda platser och jag kan säga att det inte var många affärer i centrala Stockholm som hade dom. Bara en fråga, jag förstår inte riktigt varför alla är ute efter de stickade shortsen...? Det passar bra till sommaren, men går i princip bara att matcha med bikini. Det är i alla fall min åsikt.
Fast den är ju otroligt söt och dom är väldigt charmiga! Men jag antar att dom är slut i varje butik nu, haha.
 Det som är lite roligt är att man kan nästan läsa om shortsen på varje blogg!
Peace


Kommentarer
Emelie

Underbar bild! :)

2011-04-16 11:19:59
URL: http://emeloj1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!