Fullbokat

Sitter och äter Oreo såhär på förmiddagen. Vaknade trött som jag-vet-inte-vad och kom inte upp ur sängen förens typ 1 timme senare. Gjorde nudlar med räkor som frukost och sen satte jag mig framför den kära datorn och gjorde ett photoashop collage åt mamma som hon behöver till jobbet. ja det är min dag hittils.

Om två timmar ska jag och familjen på släktfest hos pappas styvfar. Träffa hela tjocka släkten och ha det mys!
Efter det ska jag äåka in till stan för att vara servitris på min kompis mammas maskerad. Det kommer bli grymt! Gå runt bland alla festklädda människor och servera mat, uppträda och bara ha det undera bart kul. Kommer bli en sen kväll men har kameran med mig, så det blir säkert månnga läckra bilder ♥


Kommentarer
-Cajsa (Fotoblogg)

Hej! allt bra? :D



Fin bild. :P

2011-04-10 11:09:26
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!