Jobb

Håller på att bygga om hemma. Det blir riktigt fint! Jag byter till större rum med nya tapeter, ny spng, skrivbord, garderober och annat härligt. Kommer upp bilder när det är klart. Klart till 100%
 Idag från klockan 10 har jag och mami flyttat på alla möbler och är båda mörbultade. Min rygg har haft bättre dagar kan jag säga!
 
Är riktigt sugen på att fota något bortom det jag redan gjort! Någonting med vatten, utomhus och lite vårig känsla. Får kolla runt på olika bloggar och få inspiration. Min egen kreativitet står på 0 just nu.

Puss

Maria hos mig för 1 år sedan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!