På G

Ny design är på ingång! Har arbetat på den ett bra tag nu men är fortfarande inte 100% säker på om jag ska ändra till den. Det kommer bli större bilder, mer vårigt (känns som att det behövs någonting nytt och fräscht!) och i princip kommer inget vara säg likt!

Äh, nu kör vi på den! Alldeles strax kommer ni komma in på en helt ny sida :)


P.S eftersom bildstorleken kommer vara större i den nya designen, kommer bilderna jag lagt upp hittils vara för små för bloggen. Jag har ingen ork att klicka mig in på varenda inlägg och ändå, och jag har ingen lust att starta om bloggen helt! Ni får leva med att bilderna är lite för små helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!