Utgång

Hahaha, ska till IKEA (igen) fast den här gången med pappa. Vi ska köpa de sista sakerna som saknas för att bygget ska bli klart här hemma hos oss. Det är b la sängben till min säng, gavel och andra saker.
 Måste fundera på vilka bilder jag ska ha som tavlor på väggen. Jag köpte ju 3 stycken ramar som jag hade tänkt sätta upp på väggen, men jag har fortfarande inte printat ut några bilder. Vet inte riktigt vilka jag vill ha heller. Aja, det löser sig.

Senare idag har jag dans. Yes! Känner att jag behöver träna riktigt ordentligt igen. Dagens träning är på 4 timmar, så då kommer jag garanterat träna bort lite påskmat. + att vi kommer sätta ihop alla danser så hela grejjen kanske blir klar! Vi dansar till Cirque du soleil's låtar (ja, dom har egna låtar) och det kommer bli fett grymt. Älskar koreografin och all action i bitarna! ♥it
 Om ni inte vet vilka cirque du soleil är så tycker jag ni kan googla på dom. Riktigt coola, haha!


Älska att jag har solglasögon inomhus


Kommentarer
PHOTOSHOES

åh vilken fin blogg! har du gjort designen själv? :D

2011-04-25 17:14:54
URL: http://photoshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!