3 Augusti

Tänk vad tiden går fort! Sommarlovet leder mot sitt slut och jag känner att det har fulländats. Jag har haft det underbart! Helt klart en av de bästa sommarna i mitt liv. Minnen jag aldrig kommer glömma!
Men nu ska jag inte deppa ihop. Vädergubbarna säger att "sommarvärmen" kommer hålla sig kvar en bit in i september, så 1 månad kvar av sommar idyllen. Hösten är ju inte så dum den heller. Faktiskt. Enligt mig så är det på hösten som kläderna är som snyggast. Lätt att matcha och flera plagg att välja bland! Nej det kommer också bli bra!

Lite fler ölandsbilder kommer upp senare. Bild på huset/stugan vi bodde i. Mitt ute i ingenstans. Det är sommar!
Picture of the house we lived in when we were at Öland. Me, my parents, brother and my friens Sara. Perfect summer.

Kommentarer
malin [fotoblogg]

sv: skönt att höra =) allt är bra här med!

vad gör du då?

2011-08-03 11:24:44
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!