It all depends on what you know, not what you expect or think

Bildlös. Hittar inget fint jag skulle vilja bjuda på. Iallafall inte på den här datorn.
Kollade igenom systemkameran nyligen och hittade några godingar från Öland som jag skulle vilja visa er, men dom är på den andra datorn, hehe! Får fixa det i ett senare inlägg.

Har gått i pyjamas hela dagen. Känns bra! Eller... Nu börjar verkligen skolan närma sig. Iövermorgon. Den här veckan har gått otroligt fort! Jag vågar inte lova er så mycket uppdatering. Kommar ha så mycket att göra. Köpte ju en ny kalender för några dagar sen. Älskar den! Har redan tillbringat timmar för att fylla i alla operarepetitioner, flickkörs event, födelsedagar och annat skoj. Det finns inte mycket tid kvar. Och den som finns kvar kommer jag använda till att plugga! Faktiskt!

Så det är nog dags att förbereda inlägg!

No new pictures today. There are some I want to show you from Öland, but I guess I'll take that another time!

School is coming nearer and nearer. It is time to priority the more important things. I brought a kalender a few days ago. I already have filled it with stuff like birthdays, girls choir event and loads of fun. There isn't much time left. And the time I've got I'm going to fill with studies.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!