Live today, you never know what's going to happen tomorrow.

Trött på att sitta framför datorn hela tiden. Ni kanska har märkt det nu... Bloggen får ta mest stryk av den dåliga uppdateringen. Men jag är glad att det fortfarande finns läsare. Glad att det finns trogna läsare som uppskattar det jag gör! Det gör dagen bättre. Mycket bättre!
Och det finns ett väder där ute som skriker efter sällskap. Det är fint! Inte för att jag utnyttjar det riktigt. Min bruna färg tonar sakta med säkert bort...... INTE kul, punkt.

Bland annat ska jag fixa ett inlägg om Mulberry väskan. Ett inlägg {bildinläggg} på mina chinos. Och ladda upp ett antal bilder jag tagot under den tiden jag inte varit bästa vän med datorn! + att jag är riktigt trött på min design. Vill göra om helt! Men hinner nog inte... Skolan börjar på måndag



Tired of just sitting. The weather outside needs company!

By the way, I'm planning for more posts. And perhaps a new design... We shall see. School starts on Monday


Kommentarer
Emelie

Mysig bild och en väldigt mysig blogg har du! :)

2011-10-04 19:04:16
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!