Don't need to worry Just hold on tight ♥

Har precis lämnat ifrån mig guitarren och satt mig här framför den kära datorn. Den är så himla seg aå man blir nästan ledsen. Har ingen aning om varför. Lite tråkigt sådär, så därför kommer det ingen bild till det här inlägg. But don't worry, they'll be up soon!
Har haft en lite sådär halvtkul skoldag. Torsdagarna är längst, men vi har i alla fall mentorstid och slöjd (sista lektion) så det är värt det. Borde typ egentligen sitta med näsan nere i plugg, men som tur är så har jag inget. SKÖNT! Måste ladda inför 8an som kommer bli helt förjävligt - ursäkta språket! Nemen man ska njuta så länge man kan.
  Vill. Inte. Att. Den. Här. Terminen. Ska. Ta. Slut
Fast sommarlovet får gärna komma emellan. Innan skräckssenariet kommer... Tyst nu! Ska inte fortsätta tänka på det! Lite onödig information:
På SO lektionen satt vi i grupper framför datorn (HAHAHAHA) som skrev (min grupp) om Swahili. skulle typ skriva om folkgruppen, men det ända vi hittade var som språket. Men nu har man lärt sig lite mer om det. Vi skrev ner HELA Swahilis skapelsemyt. Ganska lång, men eftersom jag skrev en bit, så kan jag den nästan utantill också. Good to know!

Hejdåpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!