Ear cuff - Fasanfjädrar

Ear cuff - Fasanfjädrar (2 färger på vingar)
DAMN! Vad jag är glad :D Igår beställde jag hem denna underbara earcuff från http://jfr.se
En otroligt bra sida med trendiga smycken. Har en inlägg längre ner om JFR.
Är så glad så jag skulle kunna springa 3 varv runt gjorden på 1 minut, typ! Gosh vad snygga dom är...

Annars har min dag varit bra. Elsa åkte till Thailand idag... Kan bara säga att hon är värd den resan och jag kommer saknar henne till 1000! ha det bra i Thailand nu Elsa♥
 Orkar faktiskt inte blogga mer. Håll utkik efter inlägg! Ni är så härliga som fortfarande kollar på min blogg trots min s.ä.m.s.t.a uppdatering!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!