Fresh Hair

Tyvärr kan jag inte komma med bilder. Har försökt få några bilder men kameran vägrar ta fina kort, vilket gör mig lite irriterad. Men jag är nöjd! Längden är inte så förändrad. Sa att jag ville ha kvar längden så mycket som möjligt fast mina toppar var rätt så risiga. Fast det hjälper att sitta och klippa topparna på en tråkig lektion, haha! Nemen det blev skitfint, verkligen! Jag skulle egentligen klippa mig hos Lina, men det blev lite kris och det har tagit så lång tid att bestämma med Lina. Det är synd, hon är grymt duktig! Klippte mig ju på Gotland hos henne, hehe! Vi stod i våran ministuga och klippte hår. Det låg väll hår överallt efter det... inte så smart alltså.
 Vi får väll hoppas på att kameran ger sig snart!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!