Happiness♥

Sitter och äter Oreo och är lycklig! Oreo måste seriöst vara det godaste som någonsin tillverkats, ingen som håller med?
 Idag har jag inte gjort många saker. Den mesta tiden har väll gått åt till datan - lat som man är - och åt att spela guitarr. Igår gjorde jag en låt med komp på guitarren. Är ganska nöjd faktiskt! Kanske nångongång i bloggens historia kommer upp ett videoinlägg... men nee, tror inte det, haha!
 Vid 13:30 tiden gick jag ner till Michaela och tog med mig glass och hallon, det vart smoothie igen. Jag är snart riktigt besatt av det! Det var jag, Emelie och Michaela där tillsammans. Vi spelade kort, gick ut till glassbilen, och spelade mer kort. Haha, det är dagen händelser. Och nu sitter jag här igen. Jag är så lyckad! 
 Jag fick ett samtal från en underbar skapelse kl 14:31
 Det förgyllde min dag! ♥



Kommentarer
Ellenor

sv. språk- ursäktat. Jag hoppas ju på det!



fin headerbild förresten

2011-02-28 18:16:50
URL: http://ellpell.blogg.se/
Eleonor

Sv: Ja, visst är den ^^ riktigt fin. Allt är bara bra med mig, är alldeles för stressad för att sitta vid datan egentligen, har massa att göra. Men annars är det bra :)

Själv då? Fina bilder BTW! Du är jätteduktig på att fota!

2011-03-01 10:53:32
URL: http://enelli.blogg.se/
Naata

Tack, nu gjorde du mig generad haha ^^ Men du kan va snygg :D

2011-03-01 11:25:43
URL: http://www.nataliiagiraldo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!