Just say -Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah!


Bjuder på den!... bleka jag
Hoppas ni har haft en underbar dag. Jag har heft det kul. Det mest intressanta är väll att jag och Kalle var hos de små 6:orna och pratade om ämnet Spanska. Varför vi valde det och sånt. Typ sa vad vi heter på spanska och hur gamla vi är. Hihi, det var lite kul! Vi hade slöjd och jag har börjat på en riktig grej nu. Hoppas det blir bra verkligen. Få se till att det blir det.
Efter skolan åkte jag och Filippa till H&M och kollade runt. Jag hittade ett par überfina skor jag som jag blev lite kär i. Dör lite inombords. Lite udda är dom, det är kul. Skorna är ljust mossgröna uncleboots med kilklack. Härligt!

Men nu måste jag sluta!
Puss

Kommentarer
Gniztra

Ormringar,2 finger ringar,läppstift,playboy smycken och så mycket mer som du kommer vilja ha..

Kolla in på..

www.Gniztra.com

2011-02-17 21:44:07
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!