Morning fellows!


Sitter och njuter lite på morgonstunden. Det är grymt väder ute och jag tycker ändå att snön är väldigt fin. Fast jag önskar till tusen att det ska bli vår snart! Dricker te från min nya favoritkopp som jag fick i lördags då vi hade en liten fest för släckten. Vi firade ju min 14-års dag och mammas examen.

Idag är hela familjen bortbjudna till en gammal kamrat. Det ska bli trevligt! Efter det ska vi till en annan familj och äta middag. Tar med mig kameran så det kaske kommer några läckra bilder senare.
Hoppas ni får en härlig dag!
Peace out

Kommentarer
ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg skarpt och du tar mycket fina bilder!



Lust att följas via bloglovin? :)

2011-02-19 10:01:16
URL: http://steeler.blogg.se/
ANGELICA [foto&basket]

Svar: Har lagt till dig nu, säg till när du gjort desamma! :)

2011-02-19 12:23:48
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!