Årssumé 2010


I början av året fyllde jag 13 år. Hade en überbra fest tilsammans med Elsa!




Jag var en riktig amatör på fotografering och redigering! (jag är fortfarande det!)









Det blev inte så mycket vinterfotande. Det var alldeles för kallt och det tycker jag nu också! Det är lite synd för vinterbilder kan bli otroligt vackra. men jag har inte rätta naturen här hos mig. Egentligen har jag det... har bara inte ork att hitta de rätta vinklarna.




Det jag fotar mest både då och nu, är väll ändå blommor




Jag har gjort lite  framsteg i både fotografering och redigering-tycker jag!




Det blev vår+lov. Jag umgicks väldigt mycket med mina underbara vänner!



Blommor är fortfarande grejen! Det här var i Maj... be till gud att det bli lika vackert iår!




Jag åkte tillsammans med Flickkören till Tyskland för att medverka i en körfestival! En helt makalös upplevelse som jag sent sent sent kommer glömma. Vi bodde i familjer och det var jättetrevligt, verkligen! Många bilder blev tagna här, många minnen.




Sassy girl walking down Germany street!




Nu är det sommar! Nyinköpta sandaler is the shit♥




En dresscode såhär på sommaren. NU HAR SOMMARLOVET BÖRJAT! Sakna




Gotland. De underbaraste dagarna någonsin! det går inte att berskriva med ord. Känslan av att vara tillsammans med flickkören, bo på en ranch i små stugor tillsammans 4 o 4, äta tillsammans, ha konsert tillsammans, sjunga tillsammans, skratta tillsammans, gråta tillsammans, skriva tillsammans, ha nattklubb tillsammans, hoppa på vårtan tillsammans, uppleva det bästa dagarna av sitt liv tillsammans med flickkören som nu är som en stor familj. U-N-D-E-R-B-A-R-T är bara förnamnet!




Vackra människor samlade på studsmattan på Gotland




Finfina minnen från Gotlands tunén!




Jag började göra små egna experiment med kameran i handen.




Jag försann till Öland




Jag försvann till Svartsö




Blommor is still on the road. Gillade att överredigera!




En lycklig människa på sommaren!




En dag i den stora huvudstaden.




En favorit outfit från Augusti




Inför Jacobs fest tillbringade jag, Filippa, Theo, Elsa och Fabian tiden tillsammans hemme hos Fabian!




Hösten sätter igång på riktigt under Oktober månad




Ute med flickkörs tjejorna och fotar innan en repetition/konsert




Sara onödigt fin!




Lina och jag




Höstlovet började jag och jag började packa inför en oförglömlig vistelse i Överum tillsammans med Elsa, Sebbe, Fabian och Filippa!




Alla på bild♥ (jag är inte så kort. Böjer mej ner för att inte få solen i ögonen, det lyckades inte)




En klass i skolan anordnade en asum fest!




AElsa fick vi tjejor en ÿberfin julklappsgåva!




Jullovet startar, äntligen!




Nu är det vinter!



Nu är det nytt år!!


Kommentarer
Sara

Det har varit ett ovanligt bra år! <3

2011-01-03 17:10:21
Olivia

Hejsan Aina!



Jag skulle behöva lite hjälp med min design...

Jag vill ha mellanrum mellan inläggen och menyn. Jag har kollat på designadinblogg.se och det fungerar inte. Vet ej vad jag ska göra.

Glad för svar :).



Kram Olivia

2011-01-03 22:30:55
URL: http://lovleyflower.blogg.se/
Olivia

Hejsan Aina!



Jag håller på med en design till min blogg, men jag har ett problem. Jag vill ha mellanrum mellan bloggen och inläggen, men vet ej hur jag ska göra... Jag har varit inne på designadinblogg.se men det som står där fungerar inte för mig. Skeulle du kunna hjälpa mig? Asså typ skriva hur man gör.



Glad för svar!



Kram Olivia

2011-01-04 11:02:33
URL: http://lovleyflower.blogg.se/
Olivia

Hejsan!



Jag undrar vart din bakgrund kommer ifrån. Har du gjort den själv eller har du hittat den på internet?



Kram Olivia

2011-01-04 11:04:43
URL: http://lovleyflower.blogg.se/
-Cajsa (Fotoblogg)

Fina bilder :)

2011-01-04 11:11:10
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/
Olivia

Svar: Okej då vet jag. Hur gjorde du din bakgrund?



Kram Olivia

2011-01-04 14:01:42
URL: http://lovleyflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!