Behov


ph: www.fashiontoast.com
Känner just nu ett "måste ha" bahov av ringar, klockor och smycken av alla sorter. En såndär helfingers ring är ju riktigt frän. Sån har jag letat efter ett tag nu. Nån som vet var man kan hitta en sådan? 
Smycken is tha shit! En enkel outfit kan lätt piffas upp med ringar och stora halsband, handsmycken, armband eller örhängen (tyvärr har jag inte hål i öronen). Svart med silver är ett säkert kort. Jag är lite ledsen på mig själv för att jag inte hittat en kort svart klänning. Vet exakt hur jag vill att den ser ut, men jag är för dålig för att (orka) sy en själv, jag går ju inte ens på syslöjd, och jag har ingen aning om var man kan hitta en. I butikerna finns det inga spår av en och nätshopparna har typ aldrig rätt storlek. Krångligt. Jag har så mycket krav...

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!