Helg!

Äntligen har helgen kommit! Det känns redan som att skolan har varit i en månad. Men lite kul är det!

Idag har det hänt en lite konstiga saker... Jag tappade min ena lins när vi hade repetition i Aulan med flickkören. Så jag har gått runt med bara en lins i ögat hela dan. Lite annorlunda sådär, haha! Men annars har det varit ganska lugnt. På kemin tände vi eld på vätgas. Det small ganska högt om man säger så. But that's it.
Efter skolan gick jag, Maria, Jacob, Fabian, Filippa och Theo IGEN till OnePiece affären, men den här gången skulle bara Fabian, Theo (igen), Filippa och Jacob testa dom. Jag och Maria väntade. Kul!

Men nu är det äntligen helg!!

Kommentarer
Theo

Haha ni behövde ju inte föjla med ;D

2011-01-16 21:27:56
URL: http://iamthemusic.blogg.se/
Saida

hejsan!♥ jätte söt och snygg blogg:) jag älskar den jätte mycket:) och du insererar mig sjukt mycket:D♥

2011-12-18 14:38:19
URL: http://saidazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!