The way you move ain't fair you know


Saknar!

Så underbart glad just nu! Har varit tillsammans med Farbror och Kusin i Farsta Centrum (typ adnra gånger i mitt liv, haha!) och shoppat lite. Jag har länge känt ett stort behov av en ny väska, och nu har jag en, moahahaha! Äntligen har jag också lärt mig att handla på reor. Fick väskan för 199 kr iställer för 399 kr. Riktigt fynd, tycker jag. Har också länge tänk att köpa ett par skor. Men dom midellerna jag vil ha kostar över 800 kr i varje affär, så no shoes for me today. Men jag är fortfarande lika glad för det! Jag har också köpt en klocka. Ett JetSet-liknande armbandsur (?) i vit. Köpte en på Clas Ohlsson (yeah bästa kvalité!) för 99kr, Istället för typ 499kr på Ur&Penn. Onödigt dyrt tycker jag. Speciellt när det finns typ exakt likadana för 400 kr mindre. Bilder kommer upp senare!

Puss på er 

Kommentarer
emmie

Du kanske inte gillar såna här kommentarer. Men jag har startat en fototävling i min blogg. Och det skulle vara kul att få lite fler bidrag, dessutom tycker jag att du tar riktigt fina bilder. Om du knner dig smått sugen, kolla gärna min blogg, det andra inlägget för mer info. (:

2011-01-19 16:37:22
URL: http://emmieniemelaa.blogg.se/
Lixy

fin blogg

2011-01-21 14:36:02
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!