Nationaldag

Har haft en riktigt trevlig Nationaldag tillsammans med Fabian. Inte för att vi gjorde något specillt för att fira, men men. Egentligen skulle Lina också varit med men hon blev kvar hemma med öroninflammation. SÅ synd! Skulle ju färgat mina toppar idag. Men det får bli imorgon istället! Kommer bli AWESOME!!!!
Vi träffades vid Sergels Trog vid 13:15 tiden. Gick runt i affärer och bara hade det bra. Fick med mig en apsnygg skjorta från Gina Tricot. Kommer upp bild senare.
Tog en sväng genom Gallerian. Gick in på Topshop. Sååå snyggt men ack så dyrt. Plånboken sa definitivt ifrån! En sväng via Topman också. Galet snygga kläder där med!
Sen blev det en glass på Montis. Sjuuukt god glass och jag har lite ångest nu.
Fabian och jag satte oss i gräset vid Nybroplan och åt glass och solade. Stockholm är svårslaget en solig sommardag asså!
Efter det gick vi runt i några affärer till: Sen en promenad inne på NK. Fabians andra hem.
Puss
Oredigerade

Kommentarer
Fabbbbbbbb <3

Din turk <3

2011-06-06 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!