Helfingersring - Check!


Av en slumo hade jag och pappa stannat i Sickla köpkvarter påväg hem från Filippa för att köpa lite saker inför morgondagens tjejkväll (taggataggatagga!!). Papsen behövde också köpa ett par byxor, så medans han var och kolla efter det gick jag in på Gina Tricot för att hitta den här bebisen ↑
 Blev så otroligt... typ chockad?... när jag såg den. Det var den sista så det vart ett måste. Är så sjukt glad, för har velat ha en sån otroligt länge! Nu är jag glad, haha!

Det vart inga bilder hos Filippa idag. Inget fint väder under dagen så vi hade ignen lust at fotografera...

Puss♥

Kommentarer
Erika - fotoblogg

Riktigt snygg ring!

2011-03-04 19:05:24
URL: http://erikahallman.beldo.se/
alexandra

sv; för en gångs skull stannade jag hem, tittade en film med mamma och sen satt jag en stund och tittade lets dance med resten av familjen :)

2011-03-04 23:24:17
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!