Onsdag 23/3

Ja, jag vet att rubriken inte är så kreativ. Men ibland orkar jag inte komma på något, jag vet att jag inte är ensam, haha! Nu är jag hemma från Folktandvården, det gick riktigt bra faktiskt. Och väldigt snabbt. Var där inne kanske 10 minuter sen var det dags att gå. Riktigt skönt, nu slipper man vara "orolig" för det!

Ska snart koka upp vatten för att göra pasta om jag och mamma kommer äta tillsammans med räkor. Mums! Sen blir det väl tv tittande. Brukar kolla på Halv 8 hos mig. Det kan faktiskt vara intressant ibland, fast jag irriterar mig otroligt mycket på komikern som pratar hela tiden och människor som är så otroligt petiga och går på helt galna dieter. Varför ställer dom upp om dom typ inte äter något förutom bönor? Kul för dom andra.
 Hehe nu skippar vi den delen!
Just nu är jag så otroligt lycklig över att det känns som vår. Om det kommer någon mer snöstorm kommer jag seriöst typ låsa in mig hemma och inte röra mig ur fläcken.

Btw, hade Fysikprov idag. Önskar verkligen att det hade gått bättre! Jag som hade pluggat så otroligt mycket den senaste veckan, bröt nästan ihop (typ) när det var frågor som jag inte klarade av. Fy! Det var inte snällt. Just det talet var värt 5 poäng av 36. Alltså en sjättedel!! Fatta... om man inte klarar det talet och samtidigt har typ 3 fel till så får man ju inte godkänt. Känns lite som att jag ligger åt det hållet.... Tyvärr. Man blir lite smått irriterad när man inte klarar av ett prov man pluggat 110% till.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!