Saturday Breakfast

Önskar att helgen kunde vara lite längre! Imorgon är det skola igen. Massa plugg och bara stress. Det ända som är posetivt är att man får vara med sina vänner och det gör det hela 1000x bättre.
 
Men idag ska jag njuta av söndagen. Klockan 14:30 ska jag och mamma till farfar som firar sin födelsedag idag (pappa är för tillfället i Kina)! Det blir ett litet släktkalas. Jag tror {läs vet} att det kommer bli suveränt!
Dagen startade jag med en härlig frukost bestående av amerikanska pannkakor och chaite. Riktigt bra början!

++++

Kommentarer
Elin - Mode på nätet

Sv: okej, det låter jätte trevligt :)

2011-03-20 12:10:38
URL: http://eelinsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!