Todays photo: Me








Haha kom ut i det vackra vädret med Emelie och Michaela. Det har riktigt härligt.
Innan det var vi till Centrum och kollade runt lite. Jag köpte en värmeskyddande spray, som jag absolut behöver eftersom jag plattar mitt hår. Jag köpte också en underbar ring från Glitter. Den kan ni se på bilden högst upp!
Så det här har varit en superdag! Riktigt bra med fint väder ni mitten av lovet. Hade varit lite dystert att sitta inne bara för att det är grått och trist...
Men nu fick ni se några nya bilder!

Ha det bäst! ♥

Kommentarer
jessica

okej, låter trevligt!

gud va fina bilder, vart har du köpt ringen? samt den i headern :)

2011-03-02 18:03:27
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Ann

Vad kul, önskar att jag var mer kulturintresserad än jag är. Lyssnar hellre än jag spelar :D Är det musiker du ska bli som stor då :D

2011-03-02 20:16:28
URL: http://annherminehansen.blogg.se/
alexandra h

sjukt fina bilder! :)

2011-03-02 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!