Frukost


Dagen startade med en liten utflykt utomhus. Eller ja, jag stod väl 5 meter från våran ytterdörr i solen...
 Frukosten blev amerikanska pannkakor som min mormor hade gjort och en smoothie senare som jag gjorde på hallon och blåbär. Såhääär gott!

Kom nyss ut från duschen fräsch och väldoftande, haha. Dagens klädsel blir enkelt och snyggt med en vit shorta instoppad i mina denimshorts. Orkar inte visa...
 Jag har inte planerat så långt för idag. Bara glad att inte jorden har gått under! Haha, fast nä, man tror ju inte på sånt längre... Iallafall så ska jag måla mina naglar tror jag. har pianokonsert snart och fotografering imorgon med flickkören. Ne, tror jag skiter i att måla naglarna.
Mm så intressant!

Kommentarer
rebecca jansson'

Fin bild :)

2011-05-22 19:21:08
URL: http://uttjatat.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!