Live life like a butterfly a summerday

Summerday was it?
Vaknade idag vid halv 10. Ändå rätt okej. Får inte sova för länge på söndagar, då kommer man inte upp på måndagarna. Det har jag lärt mig.
Idag ska jag ta det lugnt. Behöver återhämta mig från den perfekta klassresan lite. Somnade på direkten igår kväll efter att bara ha sovit ca 4 timmar. Haha, men ångrar ingenting!
Gillar bilderna ovan väldigt mycket! Det gröna och soliga i bakgrunden med regndropparna på fönstret. Fint!
Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med. Alltså ingenting. Senare måste jag öva piano och städa! Dagens planer.
Puss♥
TRANSLATE
Woke up at half past 9. Still pretty okay. Can't sleep too long on Sundays, then you can't wake up on mondays. That, I have taught myself.
Today I don't feel like doing anything. Need a recover from the perfect class trip a bit. Fell asleepright away last night after only having slept about 4 hours. Haha, but no regrets!

I like the pictures above very much! The green and sunny in the background withraindrops on the window. Lovely!

Now I'll continue with what I'm doing. Actually nothing. Later, I'll practice piano and clean my room and so on! Today's plans.

Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!