Slut på allt

Äntligen är det slut på läxor och prov i skolan. Nu har vi ingen vanlig dag kvar och 4 dagar kvar vi ska spendera inom skolans väggar. Vet inte riktigt om jag ska jubla över sommarlovet... (jag är ingen galning)
Det är ju det att jag börjar 8:an nästa år och jag sår inte ut med att INTE träffa mina underbara vänner varje dag. Det gör verkligen allt det där med skola bättre!

Imorgon är det bollturnering med hela 7:an. D.v.s alla 6 klasser kommer ha en turnering inom fotboll och brännboll. Är i brännbolls laget. Vi ska vinna. Eller ja, vi får väll se hur det blir med den saken...
Badkläder ska i alla fall nedpackas tillsammans med matsäck bestående av pastasallad och så ska kameran med såklart! Vi får se om det blir några bilder. Antingen ska det ju åska eller så ska det vara sol. Hoppas på det andra alternativet.

Idag har det varit en riktigt chill dag. Första lektionen musik. Andra lektionen Engelska. Då kollade vi klart på Oliver Twist. En ändå ganska bra film för att vara rätt gammal. I alla fall vi kollade klart på den och hade det jättemysigt. Efter Engelskan var det musik, igen. Sen mat. Efter maten hade vi en lång rast som spenderades i solen tillsammans med klassen.
Det har blivit en sån härlig samanhållning efter klassresan. Jag älskar det!
Efter det hade vi b-språk. Alltså Spanska för min del. Egentligen skulle vi vara i klasrummet och visa upp olika pjäser vi övat på tillsammans (när inte jag var där). Jag fick hoppa in för Tuva som var ledig.
Dom pjäserna spelade vi alltså inte upp i klassrummet, utan vi gick till tegnerlunden istället med e glass i handen!
Och spelade upp i tegnerlunden istället....
Efter det Matte.

Det var min dag i väääldigt detaljerad form. Intressant! Väldigt intressant.
Puss på er finungar
Kom hem Lina! Jag saknar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!