Tillbaka

Efter ett litet uppehåll är jag tillbaka ännu gladare. Tävlingen har bestämmt att inte avsluta, inte p.g.a inga anmälningar (har nämligen inte accepterat) utan att det var ett utgångsdatum på inbjudningarna till bloggsvar. Det hade jag faktiskt ingen aning om, därför är det försent att skicka ut inbjudningar nu, tyvärr! Men jag är glad att så pass många anmälde sig och jag läste med glädje fina och glada minnen och såg enormt vackra bilder. Tusen tack till er!


Jag har alltså komit hem från en helt underbar klassresa i Finnhamn. Herregud vad jag inte ville hem, och nu vill jag bara tilbaka. Slippa skolan och bara umgås med mina alldeles otroliga klaskompisar. Min liiite större familj! Nej, det är obeskrivligt hur vi hade det.
Första doppen i år har gåttav stapeln. Jag och kanske 15 andra från klassen hoppade från den livsfarliga trampolingen från berget ochlandade i kanske 6-8 gradit vatten. Riktigt mysigt om jag får säga det själv!....... eller?

En helt underbar tid har jag fått tillbringa med er. Massor av kärlek!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!