What's the thing with the weather?

Blir lite galen på vädret just nu... Kan det inte bara vara sol, eller bara vara moln. Inte båda 25 gånger varje dag. Man vet ju inte vad man ska göra!! Eller ha på sig för den delen...

Idag var det schemabrytande dag. Vilket innebär att man inte har några lektioner. Ja, det satt minst sagt väldigt bra! Efter alla långa skoldagar, konserter och repetitioner var det perfekt. Vi bara satt och kollade på film. Ondskan och Kim Novak badar aldrig i genesarets sjö. Båda är baserade på böcker. Och dom böckerna har vi nyligen läst, så det var därför vi kollade på dom. You get it!? Haha, i all fall så åt vi medtagen lunch i tegnerlunden alla tillsammans. Då var det ju fint väder så det var riktigt mysigt. Efter ett tag vid 13 tiden började det dugga så vi gick tillbaka till klassrummet och fortsatte kolla på andra filmen.
 Flickkören blev inställd idag också. Ganska skönt faktiskt. Fast lite kaos egentligen. Jag menar, det är ju inte alls långt kvar till sommarkonserten och vi kan typ inte ens hälften av vårat repertoar till 100%

Men det löser sig.


Peace out



Kommentarer
lovisa

hej!

skulle du vilja göra en design till min blogg?:)

oj..jag kanske har frågat dig en gång förut men jag vet inte riktigt..men aja,om du vill eller om du inte vill så kommentera på min blogg:)

/lovisa vendelas kompis:D

2011-05-25 20:12:11
URL: http://baralovisasbilder.blogg.se/
Elsa

Söta tjejer<3 love u both

2011-05-26 21:12:46
URL: http://en97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!