Kort och gott

Det har hänt en sjuhelsike massa saker medan jag varit borta från bloggen. Börjat repa inför konserten i globen, varit med i direktsänd tv och massa annnat kul som är standard för mig nu på sistone....


Jag lever. Om ni vill veta, men har funderat länge på om jag blogga igen. Svaret är nej, meeeeen om jag inte gör det kommer min kamera bara ligga och samla damm. Därför har jag bestämmt att under jullovet kommer jag starta utt en ny blogg där jag enbart lägger upp mina bilder. Att skriva om ens liv kan andra göra. Jag är intresserad av att fotografera och om ni vill se bilderna så kollar ni bloggen. Men om ni letar efter blogg med daglig uppdatering om ett relativt tråkigt liv får vi söka er någon annan stans! Detta blir mitt nåst sista inlägg, då jag kommer skriva länken till min enbart fotograferings blogg senare!
Bloggen kommer inte tas bort så ni kan ju alltid kika in här och se tillbaka på gamla goda tider!

Puss på er ♥
Hoppas ni har haft det underbart!


Kommentarer
Vendela

Åh vad tråkigt :(

men bra att du har kvar den här! för jag gillar att titta tillbaka! :D

2011-11-27 18:39:16
URL: http://shoopoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!