Någon?

Hellue everybody!<3

Är det nån där ute som vill hjälpa mig med en sak?
Hoppas det.  Jag skulle vilja byta till .se lstället får blogg.se  Fast jag kommer ju att ha kvar min blogg.se adress. Nej, det är inte bara de stora bloggarna som kan ha .se
Min kompis har det men svara inte på hur man gör av någon konstig anledning... Sommaruppehåll ni vet!

Annars... hur har eran dag varit?
Min har varit ganska bra iaf. Badat och solat nu ska det grillas. Innan har jag hoppas stundmatta lite och spelat sims. Jag och kusinen håller på att göra ett hotell. Fast det blev klart. Aja, inte så kul för er att läsa om!...

Kommentarer
Bim - Saabeb.blogg.se

Haha va kul! :) tyvärr så vet jag nt dt :( haha ja kanske borde göra dt (a)

2009-08-09 18:45:00
URL: http://saabeb.blogg.se/
louise

Har också klurat lite på det där med .se men vet inte hur man gör än.



2009-08-10 14:57:14
URL: http://zotizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!