sötaste Clarice

Jag var hemma hos bästa Clarice från iförrigår till igår. Han ju inte blogga...
Vi var och fönstershoppa i Täbban (täby centrum). Det var faktiskt kul! Vi gick till H&M och provade jättemycket kläder! Jag hittade tre stycken ursnygga tröjor som jag måste ha! Fast jag vill inte slösa på mina pengar... Synd, annasr skulle jag ha varit på väg till H&M just nu... Justea. Alexandra kommer idaa så jag skulle ändå inte hinna köpa dom. Det gör inget älskar ju alla mina kompisar<33
bilder från igår...

Sötaste Clarice. Örhängena fick hon av mej när jag var i Japan!

vi var på eurosko och testade lite skor.
Tycker inte ni att hon är lite lik Paow.

Aja, hon är jättegullig!
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!