Allt går så fort





                                    Foto: Moi

Hej på er allihopa! Är extra glad idag eftersom jag o pappa köpte en systemkamera. En Canon Eos 1000D, har sagt  det några gånger nu;) Hoppas at eran dag har varit bra!

Herregud! Tänk... För en vecka sen längtade man sååå till Julafton. Dagen går så fort och nu är det snart nyår. Snart 2010! Jag måste tänka ut något bra nyårslöfte... Kommer faktiskt inte ihåg förra årets så jag antar att jag inte har hållit den/det  XD
Vad har ni för nyårs löften?

Jag är ganska nöjd med bilderna ovan. Har aldrig tagit "riktiga" bilder med systemkameror...

What do you think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!