Black&white


                                    Foto: Jag


Hehe, tror att jag har fastnat i någon salgs svart vit period...
Fixar alla mina bilder till svart vitt:) Tycker att det blir väldigt fint.
 Nybörjare med systemkamera också! Stolt☺♥

Ska ta och berätta om mina dag för ovanlighetens skull (not...)
Ska snart iväg till Josse och ha det kul...
   Kom på att det är dags att ladda alla mina kameror (två stycket hehe) inför morrondagen. Med alla fyrverkerier. Har tänkt att jämföra bilderna med systemkameran och digitalkameran. Det kanske ä ganska själv klart... Men iaf

Bye bye


Kommentarer
Nathalie

Haha, okejj xD

vilken photoshop har du? :P

2009-12-30 16:22:13
URL: http://naattisch.blogg.se/
Alexandra

HIHI!!!! jag veeeeeeeet!

2009-12-30 18:59:24
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!