Shoppat...<3

... Nja. Jag kanske inte precis har shoppat, men handlat kläder har jag.
Jag och mamma var på kapphal och handlade lite. Jag har (eller hade) presentkort där på 250 kr. Som jag , ganska skälvklart köppte upp ;P Haha!

Jag köpte:
En vit lång blus, Jätte fin!
Tre vita linnen, den var tre för en, så jag tänkte att man lika gärna kunde passa på<3

Det vita linnet har jag på mig nu. har typ redan blivit kär <3 :D

Glöm inte att kolla på MELODIFESTIVALEN ikväll. Dom som är intresserade. Hoppas att det är några bra bidrag. Enligt tidningen SVD så ska Agnes låt vara bäst.
Reporten, eller var det kallas, som sätter poäng. Tror att Agnes och SAra Dewn Finer tar Globen platsen.
Medans Opera-pop kvinnan och Dansbandet-som-har-spelat-tillsammans-i-42-år kommer ta andra chansen platsen!
                                                                                                    
Oj lite krångligt och långt namn---------------------------------Dansdandet-som-har-spelat-tillsammans-i-42-år! HAHA!!

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!