Dagens nyheter

Hellue duds! Hoppas att ni har haft det en trevlig dag. Jag själv har haft det rn ganska humörsvängande dag!

På morronen var jag inte så där jättepigg. "Toppen" vi har skridskor på idrotten. Men sen piggnade jag upp igen, väl när vi äkte skridskor var jag på ganska gott humör!
Efter idrotten hade vi typ svenska sen bild. Då var mitt humör på topp. Det var jätterolig.
Efter det hade vi lunch, då sjönk mitt humör igen... inte god mat med andra ord. Stuvade makaroner (vilket jag trodde var gott) och grillkorv, jag tycker inte om korv över huvutaget!
Men sen piggnade jag till igen Jag skullr jobba på caffe't. det var roligt. Först var det lungt. sen böev det ganska så stresigt. Helt plötsligt så var kön oändligt lång ;P  ♥

Sen NO sen Matte. Det var roligare en vad jag hade tänkt mig. Men på NO:n var det väldigt pratigt. Mina bordskamrater snackade och skrittade hela tiden! 
                        
 

När jag kom hem gjorde jag läxor. Sen målade jag naglarna... ganska snyggt blev det facktiskt. annars brukar det oftast vara ett fullständigt kaos...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!