Mode

Jag har facktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om mode.
Jag har mitt eget och tycker att det är jättesnyggt. Visst några bilder kan man väl få tag i...




En ganska fräck grå höstjacka med
skärp och hela kittet. En scarfs-liknande v-krage och sjysta knappar!
Affär=?

Om ni vill se mitt "mode"  så kommer den här...

Grå midjekort kofta=?
T-shirt= köpt i USA
Jeans=Kaphal
Strumpor (syns inte)=H&M.

Plus en hög med böcker och en stökig säng!
Jahopp. Det här var typ out-fiten i torsdags den 28/1(09)
Jag själv tycker att den är ganska så snygg. Hoppas ni joinar den här gaiden i mitt lilla mode område...

Ok! Alla i min klass som läser det här tycker nog att är är helt crazy som skriver om mitt LILLA modeområde...
Dom tycker nog att jag är värsta kläd-make.up-och-mode-freeket. Men jag bryr mig inte om modet. Bara jag har snygga,sköna och bra kläder på mig!


Mascara=airshop i arlanda
Sen har jag inget smink mer på mig! Fast det kan se ut som det!
Hallå? knack knack* Är det nån som tycker att det är för mycket?

Kommentarer
S A N N A

haha va söt duär!

2009-01-31 21:14:55
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Aina

Tack!

2009-02-01 13:38:51
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!